Monday, February 9, 2009

SY SANGAT MARAH.

Ketika entry ini kutulis. aku tengah dengar suare operator Malaysia Airlines yang dirakam membebel dah dekat 10 minit semata-mata nak sambungkan aku dengan operator yang bukan komputer. AGGHHHH aku sgt marah.. "our staff are still enggage at this moment. Ur call will be attended shortly"... banyak kau punye shortly. dah tiga kali aku kol dan tiap kali aku kol 10 minit ko bebel.. Huh..BENCI! Sambungnye tak jugak...
Sekarang baru lepas ckp dengan ENCIK BOB, operator MAS. Selepas 20 minit menunggu.. Adoyh... melambung bil aku.. Total menunggu, 50 minit. Kalau kol astro pun macam ni. Buat duit betul call centre ni.. HUH!

3 comments:

Anonymous said...

sbb 2 la aku x suke cal centre...

Min said...

tunggu lama..bil melambung ~lalala~

azman said...

benci?

y dont ko try call centre ASTRO plak. harus ko yg bunuh diri...

hahahahah