Monday, August 8, 2011

Tiada kata selain kasihan

Dalam melayan kesibukan kerja saya bertemu dia yang telah lama menyepi.
Kalau yang mengikut perkembangan penulisan saya, pasti tahu siapa empunya diri yang saya maksudkan. Dari pertemuan itu, saya mendapat satu semangat baru. Bukan kerna saya pernah mencintai dia.. tetapi kerana bicara dia yang tulus membuat saya sedar.. kesal, sedih dan duka hanya bakal menghancurkan jiwa saya.

Kasihan kamu -kamu yang terlalu hidup dan bangun dalam memikirkan bagaimana agaknya keadaan saya.. dalam teori negatif yang kalian cipta.

Kamu hebahkan cerita dusta tentang maruah keluarga saya pada yang tidak kenal siapa saya. Dan selama ini saya sangka kamu-kamu berpegang pada paksi agama. Kamu-kamu memandang hina pada saya sedangkan kalian sendiri membunuh dalam senyap. Meratah daging mentah setiap hari.

Allah Maha Mengetahui. Jangan sentuh maruah keluarga saya. You people are no one to judge me. Go to hell.

KASIHAN KAMU.

No comments: