Tuesday, October 7, 2008

Da fav question....

Selamat Hari Raya...



Waktu hari raya kedua, old family frens datang to my grandma's house lebih kurang pukul 8.30 malam. That time, me and my adik2 including ija my cuz tengah siap2 nak tengok movie KAMI at 9.20pm. So, sementara menunggu adik bersiap, i chat dengan the wife...bout old days and stuff.. tibe2 die pop ut with "DA QS"..angah bile nak kawin??.. ok ow... rasa macam darah dah mengalir dengan lajunye ke arah muka. My heart whispered..kenapa aku rasa macam nak marah je ni? Tapi, i'm very sure that i'm smiling listening to the question. So..i continued smiling n answered the standard answer..'belum ada jodoh lagi kot...' hoping that there are no follow up qs..but unfortunately...she further asked...'ish angah ni tak pandai bercinta ke?' alamak...ini perli ke...ejek ke..mengusik?? I laughed..(i hope i laughed)...i don't know wat answer to give... I dont understand why people can't stop asking qs like that...if i am to marry someone..i'll definitely make it public..so..stop asking people...



I know, i am facing a dilemma...which i am not ready to let you people know..but..its nothing simple..its big... i just hope that i cud decide for my wn life n for my own good...sigh...

3 comments:

Don Corleone said...

bila nak kawin??? huhuhu

Min said...

y la tanye that qs???

Anonymous said...

soklan cepu mas gak utk aku...