Wednesday, October 8, 2008

Suami orang :ep-2

Suami orang?

Aku sambung sikit cerita pasal budak ofis yang banyak skandal dengan suami orang tu. Hm...bila cerita hal dia bercinta dengan suami orang nih dah tersebar, aku dengar budak nih, dah start menjuhkan diri dari orang. Lepas tu dok serang semua orang tanya siapa yang sebarkan cerita hal dia dekat budak2 ofis. Entahlah..pendapat aku, orang takkan bercakap kalau benda tak betul. Kata orang, benda ni jadi depan mata kepala diorang. So, aku rasa, perbuatan budak tu sendiri yang membuatkan orang tahu hal skandal dia dgn sape2 jelah dekat dalam ofis tuh. Hm...no komen la benda2 macam ni. Pandai makan, pandaila simpan. Kalau dah kantoi, sendiri tanggung. Kami boleh tengok, dengar & nasihat apa yang patut. Tapi, yang boleh buat keputusan, diri sendiri. Jangan nanti dah kena serang baru nak menangis cari kawan-kawan. Masa tu, aku pun tak nak campur...


Oklah, banyak keje nak buat dekat ofis ni. Karang ada pula mulut yang kata aku ni makan gaji buta..

No comments: