Tuesday, December 14, 2010

***Sedih

Adik-adik takkan faham bagaimana perit menjadi saya.
Mereka takkan faham cinta agung saya pada mereka.
Semua apa yang saya curahkan..
Titis air mata pengakhiran perjuangan.

12 comments:

nana said...

nape min?

adik2 min tau min sayang derang, jangan risau..time nak membesar memang macam-macam berlaku. tapi mesti derang tahu min+kasih sayang min sentiasa ada+hargai diam-diam

min said...

hargai diam-diam tu yang mahal.. :)

aRchird Nasir said...

err..kena banyak bersabar lah min...
nama pun adik-adik..tentunya mereka masih belum cukup matang untuk berfikir panjang..
masa remaja nih kebanyakkannya sedang mengalami zaman rebel.. baru nak membesar...kita pun sama kan dulu?sayang parents tapi tetap degil dan memberontak...mungkin juga parents kita pernah fikir yang kita tidak menyanyangi mereka..?
ntah lah..pendapat saya mungkin silap..tapi saya percaya bukan mereka tidak menghargai..lihat saja sebulan dari sekarang apa akan berlaku...

min said...

:) zaman rebel
** teringat zaman dulu...

aRchird Nasir said...

:) betul kan..?rilex aje lah...
**mungkin ke abg2 sy n kakak2 sy juga alami masalah sama dgn min dlm melayan karenah sy~si bongsu?? hahaha**

Asa said...

Ampun lah kakak, ampun :(

aRchird Nasir said...

Tu adik dah mntk maaf...
:) pasni jgn sedih2 lg..take care!!

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.
min said...

lai: hehe

socialfreakgeek: jesabaran dan kualiti.. terlalu mahal dan tinggi ayat tu awak.. :)

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.
min said...

betul tu SFG, ada kesilapan yang saya lakukan di hadapan adik-adik yang sedang membesar. kesilapan yang dilihat dan mungkin mereka melihatnya sebagai tidak salah untuk dilakukan.. dan saya harus perbaiki banyak lagi perkara dalam mendidik dan mengasihi mereka...

sfg said...

sebab itulah Allah jadikan kamu sbg kakak kepada mereka sb Allah tahu besar tanggungjwb itu hanya kamulah yg lebih layak memikulnya, kalau diberi kepada salah sorg drp adik2 kamu utk dijadikan sbg kakak kpd kamu, nyatanya dia mungkin akan gagal...

i always remember kata2 my sis, 'those who close to u are the mirror to yourself... if they're bad, crack, broken...it means, that's u'