Monday, December 27, 2010

Please. Stay Away from my life.

Saya dah banyak kali mahu kamu jauh dari hidup saya.
Tapi kamu tetap datang.
Tolong..
Kali ini beri saya peluang mencari kehidupan saya yang lenyap dek obsesi kamu.
Beri saya peluang mengenal diri dan cinta saya dengan jalan yang diredhaiNya.
Kalaupun bukan bersama dia,
Saya tetap akan pergi jauh dari hidup kamu.
Saya tetap akan pertahankan maruah saya yang telah lama kamu pijak.
Di hadapan keluarga saya.
Di hadapan kawan-kawan saya.
Tolong pergi.
Lepaskan saya untuk mencari bahagia saya.
Mencintai tak bererti memilik.
Tolong rasional dalam bicara kamu.
Tolong waras dalam tindakan kamu.
Saya rayu.
Lepaskan saya untuk selamanya.

8 comments:

archird affiq said...

Obsession is indeed the correct word to say... As per what we shared last night.. I'm very very very disappointed with this situation...

Be strong my dear min..u will always have me behind ur back and I'll come forward if u want me to..

Smile - that's what I want u to..always n forever

Min said...

Lai: thank u..

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.
Min said...

I promise. I'll never turn back.
I have to love myself before i could be loved by anyone else...

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.
socialfreakgeek said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

btl...melangkah tanpa menoleh ke blkg.trus maju mengisi kekosongan bukannye menangisi pemergiaan.kami smua bangga dgn kamu.caiyok!!

Min said...

t.kasih.. mengisi kekosongan.. :)