Tuesday, December 28, 2010

Hari ini yang lebih tenang

Terima kasih kerana membenarkan saya menangisi semalam dan bangun untuk lebih tenang hari ini.
Kerana rasa tekad yang telah saya tanam untuk melangkah tanpa menoleh ke belakang mengukuhkan hati yang disambar derita.
** sfg ; kamu menguatkan hati saya

Kepada kamu semua yang sentiasa membeikan semangat kepada saya,
Semoga kamu juga tenang dalam pelayaran ini.
Melalui segalanya dengan tenang dan pasti.
Saya tidak tahu sama ada selepas menulis ini hati saya akan tetap tenang atau tidak.
Dan jika penulisan selepas ini masih juga berbaur duka..
Semoga kamu semua masih bersama saya.
Cukup sekadar membaca cerita saya. Tidak untuk memahami dan menangisi bersama.
Mungkin air mata saya kering untuk pagi ini.
Dan semoga ia tidak mengalir lagi hanya kerana cerita derita yang panjang ini..

8 comments:

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.
Min said...

senyum selagi ada nyawa.. :)
saya menerima kerana saya tahu itu yang terbaik untuk saya..
dan saya tahu ada keikhlasan dalam teguran itu...

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

ya...kamu telah dewasa Min.ada kekuatan dalam diri kamu yang mungkin tiada siapa akan dapat perolehinya walau kamu sedar atau tidak.

Min said...

kekuatan yang datang juga atas semangat kamu semua, ihsan..

Unknown said...

saya x kuat tapi saya gagah...he3

Min said...

ihsan: gagah? elele comelnye gagah ni...

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.