Wednesday, December 15, 2010

Kelabu

Apa sebenarnya yang saya mahu ni?
Kenapa hati saya berbolak balik dari hari ke hari?
Ya Allah..
Saya perlu buat keputusan.
Saya terima satu pesanan ringkas dari kawan kesayangan.
"untuk umur 27 tahun..."
Dan pesanan tersebut buat saya berfikir.
Hati kami yang mudah terusik atau memang kami inginkan sesuatu yang masih belum digenggam?
Aduhai sayang..
Kamu sabar ya..
Jangan lagi alirkan air mata.
Kamu masih ada saya..
(**untuk nana tersayang)
Apapun..
Saya masih dilanda tsunami hati.
Tidak tahu.
Kelabu.

6 comments:

archird affiq said...

kadang-kadang..
terlalu banyak berfikir membuatkan kita keliru dengan pilihan yg ada..

ilham yang dicari kadang kala bersembunyi dalam kelam..membuatkan diri tercari-cari jawapan pasti..

give yourself sometime..the definite answer will definitely appear in front of your eyes.. :)

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.
Min said...

Lai : masa mungkin semakin suntuk jika dilihat pada satu sudut.. but i should say this to my self: i have all the time in the world to pick n decide wats best for me.. :)

socialfreakgeek: i totally agree. setiap air mata yang jatuh bersama sujud dan tangan yang ditadah adalah lebih bermakna dari rudum hati yang membawa nanah...

archird affiq said...

Yes u should!!Only fools rush in rite?biar amik masa untuk nilai yg terbaik..bukan pick then regret!!
BEST OF LUCK, dear..

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.
Min said...

solat istikharah.. umi saya selalu pesan itu. insyaallah.. semoga solat dan doa saya di dengari olehNya