Wednesday, December 15, 2010

Kumpul- kumpul

Kamu memang peminat setia saya. Rajin sungguh kamu baca penulisan saya. **Rasa bangga :)

Hm.. T.kasih. Walaupun kamu tinggalkan komen yg merendahkan Maruah kamu sendiri, saya tetap rasa bangga kerana kebencian kamu menggandakan pahala saya. Juga meningkatkan senyum saya. Sabar ya.. Semoga satu hari nanti kamu lebih tenang dengan pelbagai lagi kebahagiaan saya.. :)

Oh ya, nanti saya kumpul semua komen kamu yang masih saya belum 'approve', saya publish di blog saya ya. Tolong teruskan membaca dan menambahkan komen di blog ini supaya penulisan saya akan terhasil dengan begitu indah sekali tentang kamu. Tolong ya. Saya pohon.

Selamat Berbahagia dengan kebahagiaan dan kegemilangan saya...

**senyum simpati untuk kamu. :)

4 comments:

nana said...

min dearie,

biar je org yg ni..min dekatkan diri dengan orang yang positif k

p/s: nk kna sebat org nih,aish...!

Min said...

mmg nana.. negatif je hidupnye.. tak faham pls!

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.
Min said...

socialfreakgeek: haha.. proud i am!