Tuesday, March 31, 2009

RASA INI

Apa nak buat kalau kita rasa down?
Apa nak buat kalau rasa terpinggir dan tak diperlukan?

Boleh bagi cadangan?

15 comments:

alif-mikail said...

cadangan ditutup

a.b geldofg said...

tdo!

pink_butterfly said...

makan!

eskrim~

coklat~

smbil tgk muvi...

pastu tdo!


spend time ol to ourself!

addyaholix said...

doa.
ya doa.
yang lainnya kamu jadikan nombor dua, tiga, empat dan seterusnya.
yang paling utama, kamu letakkan doa pada Dia yang satu.

umar said...

tulis blog.

Anonymous said...

just be with ur beloved ones...call them..talk to them..or simply let the feeling be....

Anonymous said...

Just be with me..... Nak tak?

Anonymous said...

apa2 pn kita semua sebagai manusia mesti balik kepadaNya.Dialah yang segala-galanya.KetentuanNya mengatasi segalanya.yakinlah Dia Maha Mendengar setiap rintihan kamu.menjadikan kamu sebagai manusia berguna n diciptakan olehNya bkn sekadar sia-sia.

saya pn penah rasa down.penah merasakan dunia ini tiada gunanya lagi.tapi adakah itu kesudahannya?adakah itu jalan penyelesaian bagi smua?meratapi,menangis n bergenang air mata sepanjang masa.

doalah.mengadulah pada Dia Yang Maha Kuasa.kongsilah dengan kawan2 atau keluarga kamu.ambil masa utk bercuti.pergilah buat apa yang kamu suka.tapi jangan smpi lalai.
n maybe sahabat yang lain dapat membantu cik min.

-insan hina-

Namaku Min said...

alif: bagus..bagus...

ab: tdo would be nice :p

pink_butterfly: hm..menarik cadangan kamu.. akan saya buat...

addy: hati saya tersentuh addy..kamu memang jujur..

alex: thats another good suggestion..

Anonymous1: i would choose simply let the feelings be...

Anonymous2: Hm??

insan hina: tak boleh cuti.. my calendar is full.. :(

izai said...

Min...pagi-pagi tadah tangan
Ya Allah Ya Tuhanku,
Lapangkan lah hatiku,
Mudahkan lah urusanku,
Lancarkan lah lisanku,
Agar mereka mengerti perkataanku. Amin.

Namaku Min said...

Puan izai: insyaallah puan.. tq 4 being there 4 me..

Anonymous said...

just be with me....

Anonymous said...

Saya tak pernah pinggirkan awak tau!

Anonymous said...

carila masa bile kamu lapang nanti...:-)

-insan hina-

NABILA said...

dulu sy selalu rs mcm tu..
tp takde sorg pun pnh dtg tya 'kenapa?'...
skrg.. kdg2 sy rs mcm tu jgk..
tp sy slalu fikir..'tmpt ni baru buat aku..lama2 nti ok la tu..'
tp smpi saat ini sy rs cmtu..
biasanya... sy call yg tsyg..luahkn..
tp ble yg tsyg pn xde..
sy diam je la.. hehe..