Wednesday, March 4, 2009

DIA SUKA SAYA

Dia kata dia suka saya.
Haha. Seronok juga bila ada orang suka.

13 comments:

h a n i said...

sy suka awk juga...bole?

addyaholix said...

dia juga suka saya.
dulu saya suka bila dia suka saya.
tapi sekarang saya rimas.

aju said...

hehe. comel je!

Namaku Min said...

hani: boleh saja.. :)

addy: kenapa kamu rimas addy?

aju: saya memang comel..hahaha

aishah_conteng_je said...

eh..berani ade orang suke kamu kakak? mesti orang tu tak tahu...kakak sy bunian~

NABILA said...

haha..
gud to hear that..

umar said...

u org bunian ke...ooooo

Namaku Min said...

adikku: rang bunian cantik ape.. kamu cemburu ye??

Nabila: :)

alex: Ha'ah org bunian.. (rahsia tau)

mardzia said...

sape org itu? aku selalu tak suka orang yang suka aku....

hanibanni said...

kak maziah ewel skit..or suka dia xsuka.. hani pun suka? boleh..tp kakmin garang..suka cubit..siapakh org y suka itu?? jeng..jeng..jeng..(hehe)

Namaku Min said...

kak mazia: haha..susah nak cakap ni siapa orang tu...

hani kecik: boleh je hani. kalau suka, terus terang je.. haha.. hang nakai sangat.. kena la cubit.

Anonymous said...

ok gak kalu bunian.kalo buluh betong camne?huhuhu

-insan hina-

ADMSKY said...

Cik Min,

Memang seronok bila orang suka kita...kita hargai perhatian itu..dan kita jaga ikatan itu..

Tapi sekadar suka, tanpa kasih pun kurang maknanya...mungkin umpama air yang kurang manisnya..

Atau mungkin Cik Min gemar yang begitu? ;P