Sunday, March 1, 2009

POLIS MATI PENCURI JAGA...

Semalam hujan lebat menggila. Aku tutup kedai dekat nak pukul 7.00 sebab ada last minute oder. Otw nak ke tol, ade bunyi siren yang berduyun-duyun. Kuat. "Ambulans..". Aku gerakkan kereta ke tepi. Ingatkan bunyi ambulans jer..tapi rupanya ada juga bunyi siren polis mengiringi org penting negara dari arah lain.

Yang aku rasa agak tekilan..ambulans tu dah berjaya sampai ke depan..tapi, polis perisai negara tahan ambulans tu nak bagi kereta2 mewah jalan dulu.. huh.. diskriminasi!!!

5 comments:

Dato Paduka Masri said...

ni diskriminasi dah ni... hirarki.... mmg xblh ar mcm ni... aku tak suka....

Don Corleone said...

sorry min.. itu I semalam tu.. I tengah rushing nak berry-berry.. tak tahan!!

ADMSKY said...

ngokngek kawu luke...;D
patut la ada penyalah gunaan kuasa...
sik guna lalu jak..

Anis Mohd said...

itu btl2 tidak ptt ..
cis...
polis pon x leh pakai la kalo cm tu ..

Anonymous said...

ape berry2 tuh?..strawbery ke?

-insan hina-