Sunday, October 3, 2010

He's no longer available









(kenangan yang tinggal)






Mendapat tahu dan menerima dari dulu. Kami tidak pernah ditakdirkan bersama. Percubaan yang gagal hanya selama 6 bulan....dan dia akan menyusuli yang lain-lain bersama kehidupan baru. Perpisahan kami atas satu hati yang terluka. dan saya tahu kini dia bahagia. Itu memang selayaknya untuk dia. Saya tidak pernah membenci atau berdendam. Marah juga sudah hilang. Perjalanan kehidupan antara kita berakhir tatkala kamu menjadi milik yang lain. Memori 11 tahun lalu akan saya pahat dalam ingatan. Cinta saya tidak pernah padam dan hilang. Air mata dan sejarah antara kita telah saya kunci dalam peti yang saya akhirnya lempar ke lautan. Biar ia pergi bersama kebahagiaan kamu. 10 tahun saya mengejar cinta kamu. 6 bulan kita cuba mengemudi bahagia. Dan kita tewas pada keegoan kamu dan saya. Kamu seharusnya bahagia.

** sentiasa mendoakan kamu bahagia bersama dia.

In memory of Megat Mohamad Megat Omar~~
4E1 SMTKL

8 comments:

Fida Husain said...

oh . kenapa sedih sangat kak min:(

Aju Zakaria said...

senyumlah. kebahagiaan lain akan menutupi kekecewaan itu.

nana said...

min dearie,
na2 tau,msti ada rsa sdih skit bila dgr psl megat ni.sbb awk prnah ada dlm hdup dia,dia pon bg impak besar dlm prjlnan hdup awk...
mcm nila...ingat benda2 baik yg jd msa korg brsama...klu ingt yg tak baik mmg rsa truk..kita doa yg baik2 k.hrp2 lps ni klu ada reunion atau knduri na2 (tetiba lk),keadaan jd reda+msing2 ble move on..
it's easy to say than done,tp na2 prcaya klu kita buat stu lgkah ke dpn wlaupon sush,kesannya bermkna pda kita+skeliling..
~aja Aja fighTing!~
Verily each difficulty there is a relief-Al Insyirah

Min said...

fida: kesedihan tu dah berlalu fida.. lama dulu.. yang ada hanya kenangan.

aju: saya tersenyum dalam tidur lena

nana: nana, kte tau awk je yang faham , tau dan nampak apa yang kite dah lalui. memang bukan senang tapi kite percaya semua yang terjadi ada hikmah tersendiri. semoga dia bahagia na...

Asa said...

Ok sedih. Angah I know you are strong enough. *peluk

Unknown said...

kita hanya merancang dan Dialah sebaik-baik Perancang...

Unknown said...

kita hanya merancang dan Dialah sebaik-baik Perancang...

Min said...

Asa: i know i am too.. sayang kamu!
muhammad: yup... very true