Friday, June 25, 2010

Merepek

Hari ni nak tulis entry bahasa pasar boleh? ikut suke aku la kan.. geram la dengan manusia yang tak pandai nak mengaku salah. dahla tak mengaku salah, putar salah dia sampai last2 kite plak jadi salah. Gile betul!!

Buat perangai macam budak2. keje nak cari salah orang nak tutup salah sendiri. Biarlah. Ingat dunia ni empat segi ke? Dunia ni bulatla.. satu hari mesti kena balik punye. Malasla nak merepek banyak2. Bukan faham bahasa pun.

2 comments:

muhammad said...

pasal OKT xnak PG ke??

Syah said...

susah nak jumpa org yg dgn ikhlas ngaku salah dia... kan?

sbnrnya bkn tak pandai ngaku salah tapi mmg saje tak nak ngaku salah kot...

lg hebat org tu (pd pdgn Allah)... lg hebat dugaan/ujian dia dpt... kira cik min hebat laa sbb dpt dugaan berat cmni...

berat mata memandang berat lg bahu memikul... so sy sbgai manusia yg mungkin tak mampu kalo hadapi mslh cm cik min... sy hnya mampu ckp... "BERSABARLAH..."

p/s:pasti Allah telah sediakan sesuatu yg amat hebat utk cik min di hujung dugaan ini... :)